By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Joule ble startet av ønske om å bidra til et mer bærekraftig samfunn. Vårt mål er å få flere til å sykle – gjennom å tilby et fleksibelt elsykkelabonnement med fokus på gode elsykkelopplevelser. Sammen med vår eier, Sporveien, bidrar vi til bærekraftig mobilitet for alle.
Siden etablering i 2022 har vi utviklet oss til å bli en solid aktør innen elsykkelmarkedet, og er i dag en Giant-sertifisert elsykkelforhandler med eget verksted.
Joule er fortsatt i vekst, og for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, ønsker vi å utvide teamet med en deltidsansatt som kan bistå oss i høysesong og ved ferieavvikling.
Arbeidsoppgaver:
I hovedsak gjennomføres arbeidet på vårt servicesenter i Nydalen, med mulighet for 1 time hjemmekontor etter servicesenterets stengetid.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med leder for kunde og bærekraft, Mia Charlotte Harboe på e-post mia.harboe@joule.no eller telefon 936 79 343.
Søknad og CV sendes via Sporveiens rekrutteringssystem innen søknadsfrist 12. januar 2025.
Sporveien er underlagt offentlighetsloven som betyr at offentlige søkerlister kan bli utarbeidet (§ 25).
Vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater gjennom Semac AS.
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Joule AS |
Gjerdrumvei 11 | |
0484 OSLO | |
Søknadsfrist | 12.01.2025 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kundeservicemedarbeider |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Deltid |
Omfang | Sommer/Sesong |
Antall stillinger | 1 |
Mia Charlotte Harboe Leder for kunde og bærekraft mia.harboe@joule.no 936 79 343 |