By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du kundefokusert, løsningsorientert og analytisk? Og opptatt av at jobben du gjør betyr noe for mange – hver eneste dag? I Sporveien bruker vi begrepet «å gå kunde». Med det mener vi at vi går gjennom hele kundereisen for å tilrettelegge for riktig informasjon til de som reiser med T-bane eller trikk. Vi jobber kontinuerlig for å styrke informasjonsflyten gjennom våre kanaler, og vi vil gjerne ha deg med på laget!
Sporveien er i stadig utvikling, og vi har mange spennende leveranser til kollektivtrafikken i Oslo og omegn foran oss i de nærmeste årene. Blant annet fullskala implementering av nye trikker, igangsettelse av CBTC, (nytt signalsystem for T-banen), og drift av Fornebubanen. Vi trenger derfor flere flinke folk, og er utkikk etter deg som ser du kan bidra inn i denne utviklingen. Du vil i så fall bli en del av vår avdeling for markedstjenester, som er en del av konsernets kommunikasjonsstab.
Hva kan du forvente i Sporveien?
Betingelser:
Vi kan tilby konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår, trimrom og bedriftsidrettslag, samt at fast ansatte og familie tilbys mulighet for å få fribillett inntil sone 2 på Ruter sitt rutenett i Oslo og Akershus. (Fribillettene fordelsbeskattes iht gjeldende regelverk.)
Som utgangspunkt håper vi at du kan starte hos oss 1. desember, men hvis du er den rette for oss, er vi åpne for å være fleksibel på oppstartstidspunkt. Arbeidssted er vårt hovedkontor i Økernveien 9 på Tøyen, med mulighet for noe hjemmekontor etter avtale.
Stillingen er fulltid, primært på dagtid mandag-fredag – men ettersom Sporveien er en operativ virksomhet som holder Oslo i gang 24/7, vil det unntaksvis være behov for fleksibilitet ift arbeidstid.
Praktisk informasjon:
Vi er stolte av vårt mangfold blant våre ansatte og ønsker søkere uavhengig av kulturell bakgrunn, kjønn og alder. Vi er underlagt offentlighetsloven. Dette innebærer at offentlige søkerlister vil bli utarbeidet (§ 25).
Sporveien AS samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.
Ønsker du mer informasjon om stillingen ta kontakt med markedssjef Sølvi Gaalaas på mail; solvi.gaalaas@sporveien.com
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Kommunikasjonsrådgivning |
Bedriftsnavn | Sporveien AS |
Økernveien 9 | |
0653 11 | |
Nettside | www.sporveien.com |
Søknadsfrist | 09.10.2023 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Fagansvarlig |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Bjørn Schulstock Senior rekrutteringsrådgiver bjorn.schulstock@sporveien.com +4795832738 |